Pedagogwebben går i graven

Published 17 november, 2012 by Lisa -Lärare, NPF-förälder och lekgruppssamordnare

Min tidigare blogg hette Pedagogwebben. Den kommer läggas ner men är fortfarande öppen.

Jag har valt att byta webläsare till WordPress som är ett riktigt bra bloggverktyg. WordPress är också smidigt att använda som app. Information om appen finner ni här.

Jag kommer föra över allt underlag som ligger på Pedagogwebben och lägga in det på Skolgnistan. Sedan kommer Pedagogwebben att raderas. Ni får dock ha tålamod då jag är småbarnsmamma och också studerar under mina lediga stunder. Det ska bli kul att börja blogga igen!

Bloggen är tänkt att underlätta såväl mitt som ert lärararbete. Finna vad ni söker snabbt och också inspireras. Både som lärare och i arbetet med era egna barn!

