Dramatisera sin läsupplevelse

Published 11 augusti, 2014 by Lisa -Lärare, NPF-förälder och lekgruppssamordnare

Som både Lappkullan och andra lärare har observerat, så märker vi att alla elever inte kommer till sin rätt när de ska måla de upplevelser som de får under lärarens högläsningsstunder. Lappkullan skriver om de ”inre bilder” som alla elever inte har tillgång till och hon tipsar om att istället låta dessa elever dramatisera sina läsupplevelser! 

Ta del av hennes blogginlägg och hur man kan gå tillväga här.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: