När livet inte blir som man tänkt sig

Published 24 juni, 2015 by Lisa -Lärare, NPF-förälder och lekgruppssamordnare

Ibland tar livet andra banor än man har tänkt. Livet är oförutsägbart och en resa. Jag har två barn. Två härliga pojkar. För ca ett år sedan visade det sig att mitt ena barn inte är som alla andra. Efter det började kampen och helt andra prioriteringar i livet.

Bloggen kommer återupptas när jag jobbar igen. Min törst efter lärande kommer aldrig släckas.

image

På återseende och en glad sommar önskar jag er! 💞

Kommentera

